V dnešnej uponáhľanej dobe veľa ľudí hľadá nejaký ten relax a pokoj a aj výsledky vyhľadávania „ako začať s meditáciou“ tomu nasvedčujú., že tento trend stále rastie neuveriteľným tempom.
V prípade ak máte čas sa vzdelávať, prípadne už máte aké také skúsenosti, určite máte veľkú šancu si získať okamžite svojich priaznivcov, prípadne rovno zákazníkov.
Ako sa obuť do meditácie a ako začať s týmto odvetvím, ako by som teda postupoval ja…
V prvom rade si premyslím, čo je pre mňa vhodná forma propagácie, zvažoval by som si tieto možnosti:
Vytvoril by som si FB skupinu, v ktorej by som začal postupne zverejňovať rôzne zaujímavé informácie o meditácii, rôzne videa, ideálne svoje aby potencionálny zákazníci videli, že som naozaj odborník v tomto smere, zvážil by som pravidelné online meditácie a na konci tejto online meditácii by som ponúkol svoje osobné skúsenosti pre VIP službu, či už nejakú online konzultáciu, prípadne online nazvem to školenie. Druhou možnosťou by bolo ponúknuť týmto sledovateľom formu uzavretej skupiny, kde by som za nejaký poplatok sprístupňoval rôzne ďalšie hodnotné informácie a videa
V prvom rade by som zvolil a rezervoval si doménu na ktorej by som ponúkal v podstate identické informácie ako Meditácia na Facebooku, ale tu je oveľa viac možností propagácie, získavania návštevnosti a hlavne predaju online kurzov, ktoré si viete natočit v dnešnej dobe už aj na mobilnom telefóne.
Mám tu pre niekoho aj horúci tip, z môjho pohľadu je až neuveriteľné, že napríklad doména www.akozacatsmeditaciou.sk je aktuálne neobsadená!!! 🙂 Uvidíme koľko to tak ešte ostane… 🙂
Ak by mi bol blízky YouTube a zverejňovanie videí na tejto platforme, určite by som začal točiť rôzne videá či už priamo meditácii aj s nejakú komentárom, prípadne by som točil videa s odbornými radami pre laikov, napríklad ako vlastne začať s takou meditáciou a čo k tomu potrebujem, prípadne čo si mám naštudovať, prípadne rovno spracovať všetko o meditácii do nejakých častí a tie postupne zverejňovať. Zároveň by som nezabudol na každom konci videa spomenúť svoje služby, čiže po každej meditácii odkázať ideálne buď na svoju web stránku, alebo aspon email alebo kde ma vlastne zákazníci môžu kontaktovať.
Z môjho pohľadu by som zvažoval tieto tri formy resp. by som chcel ísť do všetkých troch, z každej jednej máte vysokú pravdepodobnosť získavania návštevnosti a práve preto je dôležité zviditeľniť sa v každej možnej cieľovej skupine, prípadne ak by ste si merali aj návštevnosť, tak po čase sa viete špecializovať na tú vám najbližšiu a hlavne na tú, ktorá vám privádza najväčšiu návštevnosť ale hlavne najväčšiu platenú konverziu, čiže vášho platiaceho zákazníka.
Samozrejme WEB je kľúčom k stabilnému podnikaniu, tu máte možnosť si vytvoriť eshop, písať o rôznych zaujímavých témach a samozrejme naplno využívať ZLATOKOPKU, ktorá cieli na kľúčové slová s návštevnosťou a minimálnou konkurenciou.
Môj zoznam kľúčových slov po analýze ZLATOKOPIEK si nájdete v našej FB skupine Podnikajme spoločne.