Ako zvýšiť návštevnosť webu

Ak sa trápite nad návštevnosťou svojich stránok, táto moja ZLATOKOPKA je určená práve vám a je tu ZDARMA.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

zdieľať toto video na FB môžete tu:

Dobrý deň prajem, volám sa Radovan Vitek a som bežný Slovenský podnikateľ.

Mojim koníčkom sú IT technológie a marketing a tieto moje vedomosti rád odovzdávam každému kto prejaví o ne záujem.

Už dlhšiu dobu pozorujem na internete veľký pretlak reklám na všetky možné produkty a služby, v tomto mobilnom svete už ale užívatelia začínajú byť voči reklame rezistentný, čiže majú pomerne vysokú reklamnú slepotu a máloktorá reklama ich zaujme tak ako Dedolez alebo Alza.

Navyše inzerovať začali aj takí podnikatelia. Ktorým klesli tržby z klasického kamenného podnikania a všetok predaj sa presunul na web prakticky zo dňa na deň.

Reklám je veľa a hlavne zvýšený dopyt po reklame vyhnal ceny reklamného priestoru kôli vysokej konkurencii do neskutočných výšok.

Predstavte si že platíte za preklik potencionálneho zákazníka 50 Centov až 3€ a reálne si približne každý 20-50 možno aj 100 používateľ vašich web stránok niečo objedná. Je to veľa či málo?

Nie každý má to nadšenie do IT technológii a nie každý sa tomu rozumie a presne pre takýchto podnikateľov je určená táto moja časť venovaná organickej návštevnosti pre google vyhľadávače. Organická návštevnosť je prirodzená návštevnosť, čiže za ňu nič nikomu neplatíte.

Ako teda zvýšiť návštevnosť webu?

Veľkou výhodou je, že stále existujú možnosti a kľúčové slová, na ktoré sa oplatí vynakladať svoju energiu a práve preto som dal dokopy unikátny postup, ktorý som nazval ZLATOKOPKA.

Za týmto názvom sa skrývajú postupy a kroky, ktoré vám rád ZDARMA odovzdám a  budem rád ak pomôžu každému kto potrebuje zohnať neplatenú návštevnosť na svoj web.

Aby som dokázal toto moje tvrdenie, prebehol som ZLATOKOPKU na jednom z mojich webov, identifikoval som jedno konkrétne kľúčové spojenie, v mojom pripade „screen rolety skúsenosti“ s mesačnou hľadanosťou 90 používateľov, do predchádzajúceho dňa sa môj web www.screenoverolety.sk pohyboval na 23 mieste v google vyhľadávaní na toto klúčové spojenie, čo predstavuje tretiu stránku kam už asi nikto ani nezavíta….  a po aktivácii krokov podľa ZLATOKOPKY nám toto kľúčové spojenie vystrelilo za 24 hodín na 7 miesto do TOP 10 v google vyhľadávaní! To znamená prvú stránku!

Čo by za to dali oveľa väčšie spoločnosti ak by si len tak vedeli zvýšiť návštevnosť svojho webu inak ako drahou platenou reklamou... 🙂

zlatokopka vitek radovan
23 mieso v Google vyhľadávači, po 24 hodinách miesto 7

Pýtate sa ako je to možné? Moja odpoveď je teraz jednoduchá, ale pred časom kým som to všetko neodladil tak som si nebol istý, či je to vôbec reálne. Netreba za tým nič hľadať, žiadne nekalé praktiky.

ZlATOKOPKA vychádza z jednoduchého princípu, vyhľadaj a identifikuj tie správne kľúčové spojenia, na ktoré nikto necieli a napriek tomu majú optimálnu organickú hľadanosť.

Zatial som sa nestretol so žiadnym odvetvím, kde by sa tento postup nedal použiť.

Možno aj vy ste sa práve cez takéto kľúčové spojenie dostali až sem... 😊 táto stránka cieli na kľúčové spojenie “ako zvýšiť návštevnosť webu” prípadne “ako zvýšiť návštevnosť stránky”.

Všetky videa a postupy budem zverejňovať BEZPLATNE na mojom webe www.radovanvitek.sk

Zároveň všetky získané dáta a informácie z našich projektov, vašich postrehov a vašich napredovaní budeme zdieľať v našej uzavretej FB skupine PODNIKAJME SPOLOČNE kam Vás všetkých srdečne pozývam.

Všetky tieto postupy vám rád odovzdám ZDARMA a budem rád, ak sa ako slovenský podnikatelia spoločne posunieme k získaniu nezávislosti na drahých reklamách a drahých marketingových odborníkov.   

Vitek Radovan

1

Zvýšenie návštevnosti webu - časť prvá

2

Zvýšenie návštevnosti webu - časť druhá

3

Zvýšenie návštevnosti webu - časť tretia

4

Zvýšenie návštevnosti webu - časť čtvrtá