Ako zvýšiť návštevnosť webu

časť tretia, poďme do AKCIE!

V tejto časti ideme rovno do AKCIE sa pozrieme na konkrétne kroky a činnosti, ktoré je potrebné zrealizovať priamo na web stránke, ideme rovno na to, nech nestrácame čas.

Aktuálny stav podľa výsledkov analýz je k dátumu 05 2021 taký, že tento web nemá žiadnu organickú návštevnosť, návštevnosť tento web môže mať, ale nie organickú, čiže prirodzenú, ak berieme návštevnosť potencionálneho zákazníka, ktorý vyhľadáva niečo v spojení s našimi produktami a vôbec o nás nevie, natrafí na nás pri vyhľadávaní na google…

Aktuálne som zisti, že sa náš web www.zamocnictvokadar.sk nezobrazuje ani s jedným spojením na prvej stránke googlu, začína sa zobrazovať od 3 stránky a aj to jedným kľúčovým spojením “ploty na mieru” na 27 mieste.

Vačšina klúčových slov sa nedostala ani do 60 miesta…. napríklad také “zámočníctvo” - 92 pozícia.

Ak nie sme v TOP10 nemáme veľkú šancu že sa ku nám niekto preklikne….

Upravovať web budeme priebežne po dohovore s majiteľom webu, ideme radšej rovno na ZLATOKOPKU aby sme začali získavať okamžite nejakú návštevnosť.

1, vieme koho hľadáme?

V prvom rade je dôležité si uvedomiť, že hľadáme takého potencionálneho zákazníka, ktorý vyhľadáva to, čo mu mi vieme ponúknuť.

Najjednoduchším riešením, ako získať prehľad o tom, čo sa na webe vyhľadáva je mať prístup k svojmu Google Ads Manažéru a v ňom Plánovač kľúčových slov.

Takže ideme objavovať nové kľúčové slová...

Viac si pozrieme priamo v Google Ads Manažérovi v tomto videu:

 

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Toto je samozrejme tá najjednoduchšia cesta k zaujímavým slovným spojeniam, ktoré vieme identifikovať na základe vyhľadávania, pre viac sofistikované riešenie je potrebné sa tomu venovať rozsahovo hlbšie a hlavne si k tomu pomôcť rôznymi marketingovými nástrojmi, väčšina z nich je ale bohužial platená, takže v prípade záujmu ma kontaktujte a vieme sa dohodnúť na jednorazovej analýze, alebo si ju rovno môžete objednať v eshope.

Takže ak sme si vybrali rôzne slovné spojenia, ktoré súvisia s našim podnikaním, ideme sa pozrieť na to, aká je na nich konkurencia, resp koľko podobných firiem využíva to či ono slovné spojenie pre získavanie návštevnosti.

Viac si pozriete tu v tomto videu:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Moja komplexná analýza ukázala tieto spojenia, na ktoré nikto necieli, a hlavne majú zaujímavú návštevnosť, takže sa do toho hneď aj pustíme! Ja som vybrat tieto spojenia, na ktoré by bolo vhodné začať cieliť, takže rovno začať pripravovať vhodný obsah, čiže samotný článok:

Hľadáte nízky plot do záhrady?

Luxusné ploty - dizajn aký hľadáte

Moderné zábradlie na balkón - inšpirácia pre vaše balkóny.

Bránka v bráne? Žiaden problém.

Dvojkrídlová brána 3m inšpirácie pre vaše rekonštrukcie.

Aký plot okolo domu?

 

2, je potrebné si na svojom webe premyslieť,

kde budeme uverejňovať tieto naše ZLATOKOPKY, ideálne miesto je BLOG. Napríklad aj váš blog môže vyzerať takto: https://bezhmyzu.sk/blog/

3, Každý správny článok so ZLATOKOPKOU musí dodržiavať nasledovné pravidlá:

- Názov článku čiže nadpis H1 musí obsahovať vybranú ZLATOKOPKU, takže v prvom prípade by sme nazvali tento článok: Hľadáte nízky plot do záhrady?
- Text musí byť relevantný s nadpisom, aby naozaj návštevníci, ktorí ku nám prídu aj dostali odpoveď na to, kvôli čomu sme ich pritiahli takže v tomto prípade to bude článok o inšpiráciách pre nízky plot do záhrady.
- Rozdeliť článok do odstavcov s nadpismi, najlepšie H2, ktoré tiež súvisia s našim hlavným nadpisom, v tomto našom prípade by mohli byť zvolené podnadpisy: Výhody nízkeho plotu, NIekoľko rád pre nizky plot, Čomu sa vyvarovať pri stavbe nízkeho plotu svojpomocne, Ako staviame nizke ploty my.
- Využiť interné odkazy a odkazovať z článku na ďalšie zaujímavé články, ktoré by mohli zaujať niekoho kto prišiel na náš web. Napríklad v článku by mohla byť veta: Ak vás zaujímajú iné typy plotov, pozrite si článok o betónových plotových výstavbách. a preklik samozrejme na takýto článok.
- Nechajte sa inšpirovať týmto blogom: https://bezhmyzu.sk/blog/

4, poďme do AKCIE!

Takže už nemáte na čo čakať a môžete sa pustiť do hľadania ZLATOKOPIEK a následne vymýšľať nové príspevky, články, rady, tipy, nazvite si to akokoľvek, dôležité je aby ste boli vidieť všade na tých správnych vyhľadávaných frázach.

Držím vám všetkým palce a v prípade pomoci, alebo nejakej spolupráce ma neváhajte kontaktovať.

Zároveň sa teším za každý váš pokrok a zároveň budem rád, ak budete priebežne zverejňovať vaše úspechy či už tu na webe, alebo priamo v našej uzavretej skupine Podnikajme spoločne.

Inak v našej uzavretej skupine vždy ako budem mať čas budem priebežne pridávať rôzne nápady a tipy na podnikanie aj s vybranými kľúčovými spojeniami zo ZLATOKOPKY.

Čo sme sa dnes naučili:

allintitle: - dôležitá súčasť vašej práce
0 je viac ako akákoľvek iná hodnota - takto viete že v tomto spojení nemáte konkurenciu!

V prípade ak nemáte na to čas, alebo chcete získať kompletnú ZLATOKOPKU pre vaše podnikanie, stačí ak si ju objednáte TU.

A ako bude vyzerať zakúpená ZLATOKOPKA?

Presne takto, toto je výsledná ZLATOKOPKA pre vzhľadávanie: brány, ploty, zámočníctvo, zábradlia, kovovýroba

Určite je možné zvážiť aj iné odvetvia ako napríklad zámková dlažba, elektrické brány, kovovýroba a pod...

ZLATOKOPKA

Budem rád za akúkoľvek spätnú väzbu, prípadne za vaše postrehy a pokroky, ak máte aj akékoľvek otázky, píšte prosím sem do komentára, alebo priamo do našej skupiny Podnikame spoločne.

Všetky vaše pokroky a zistenia prosím smerujte do uzavretej FB skupiny, vaše informácie sa nedostanú mimo skupinu a hlavne každý kto pracuje na ZLATOKOPKÁCH rovnako ako vy môže od každého dostať spätnú väzbu, návrhy na zlepšenie alebo rady, ako pokračovať ďalej.

Ďalším bonusom je moja bezplatná podpora, takže neváhajte a prihláste sa do našej uzavretej FB skupiny Podnikajme spoločne.

BONUS 2: priebežne pridávam do uzavretej skupiny Podnikajme spoločne tipy pre podnikanie aj s jednotlivými ZLATOKOPKAMI, ktoré ale zdieľam len v tejto našej uzavretej skupine.

Budem rád, ak sa pripojíte do našej súkromnej Facebookovej skupiny Podnikajme spoločne, kde budeme zverejňovať všetky naše pokroky a postupy, ktoré by ste mohli počas svojej ZLATOKOPKY potrebovať, prípadne všetky vaše otázky píšte rovno do skupiny, kde sa budeme snažiť zodpovedať každý dopyt.

A čo nás čaká v ďalšej časti? Pozrieme sa na úpravy samotného webu a zároveň budeme čakať na doplnenie článkov na samotný web adminom tejto stránky. Následne sa pozrieme na samotné pokroky a názorne si ukážeme ako postupne vylepšovať celý web kadarmont.sk.

Ak máte otázky, smelo sa pýtajte.

Za každý komentár, prípadne postreh  Vám budem vďačný:

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov