V čom podnikať? A čo tak “Rozvoz čerstvého pečiva”

222x

V dnešnej uponáhľanej dobe je možné nájsť rôzne nápady na podnikanie všade okolo nás. Áno kopec ľudí má problém si udržať svoje zamestnanie a je rád, že nejakú tú prácu má a nemá čas ani chuť si ráno niečo chystať, alebo myslieť na nejaký ten nákup.

Poďme sa teda pozrieť na to, ako by som postupoval ja, ak by som zvažoval takúto formu podnikania.

Čo potrebujem k podnikaniu s rozvozom čerstvého pečiva?

  • V prvom rade chcem vsadiť na čerstvosť, takže by som si vybral a vytipoval vhodných dodávateľov, či už by to bola kvalitná pekáreň, prípadne nejaký iný dodávateľ produktov, za ktorý by som dal ruku do ohňa, že bude chutiť každému
  • určite musím mať premyslené, ako to budem distribuovať, čiže asi na začiatok by som potreboval nejake auto, ideálne PICKUP alebo menšiu dodávku. Na začiatok však určite postačuje aj osobný automobil.
  • keďže sa bavíme o online podnikaní, tak hneď by som začal rozmýšľať nad názvom webových stránok a hneď by som aj zvažoval, kde si zaregistrovať doménu a kde si vytvoriť nejaké jednoduché web stránky, ktoré mi na začiatok uplne postačujú + si založil FB účet s rovnakým názvom a prípadne takisto aj Instagram účet.
  • Už aj hneď by som priebežne kupoval produkty, ktoré by som chcel ponúkať, takže napríklad jeden deň si kúpim croissanty a každý takýto nákup by som samozrejme zdokumentoval a pofotil lákavo tak, aby už z fotky bolo jasné že sú čerstvé a veľmi chutné…
  • Následne ako by som si pripravoval jednotlivé články a fotodokumentáciu z produktov, pozrel by som sa aj na svoju konkurenciu na webe, FB a Instagrame, či niekto takú službu ponúka a nechal by som sa inšpirovať a pozeral by som sa na stránky tak, čo by ma priviedlo k nákupu od konkurencie… Spísal by som tieto výhody a následne by som ich implementoval postupne do mojich stránok.
  • A teraz by som si vytiahol podklady, ktoré som sa naučil zo ZLATOKOPKY a priprípave člonkov by som chcel ihneď publikovať články s vybranými spojeniami, na ktoré necieli žiadna konkurencia, nakoľko pri týchto kľúčových slovách je veľká šanca, že okamžite aj ked je doména úplne nová, tak sa dokážem predrať na prvé stránky vo vyhľadávaní.

PS: samozrejme ak by som chcel oslovovať okamžite nejakú cieľovú skupinu, nič iné by mi nezostávalo a mám na výber pár možností, ako sa dostať do povedomia okolia:

  • osloviť známych či by mi nemohli môj príspevok publikovať vždy keď niečo čerstvého pridám na FB alebo Instagram. Samozrejme je dôležité mravenčou prácou pripravovať podklady pre nové príspevky a tie aj zverejňovať pravidelne, ideálne z cestách pri rozvoze, alebo pri odovzdaní mojim aktuálnym zákazníkom
  • zvážiť okamžité nasadenie reklamy na FB, výhoda že by som si bol schopný okamžite zacirlť publikum, ktoré ma zaujíma, uvediem príklad: muži aj ženy, lokalita Bratislava, záujmy, možno nejaké bankovníctvo, prípadne by som si vybral nejakú skupinu ľudí, ak by som vedel viac o skupine ktorá je ochotná si priplatiť za dovoz mojich služieb
  • zvážil by som aj google reklamu, tu totižto viem zacieliť presne skupinu ľudí, ktorí vyhľadávajú nejaké to mnou vybrané slovné spojenie, takže napríklad: “rozvoz potravín práca” 

Čo sa týka vyberu vhodných spojení zo ZLATOKOPKY, tak ten, kto by sa chcel venovať tomuto biznisu, nech si skúsi pozrieť tieto spojenia:

donáška potravín tesco

rozvoz potravín práca

mcdonald rozvoz bratislava

Je to len úplne nahrubo spravená analýza, cieľom nie je vybrať všetky najrelevantnejsie hladania, ale ukázať vám cestu, ako by bolo možné začať podnikať v tejto oblasti.

V ďalšej časti sa pozrieme na iné vybrané odvetvie, prípadne ak máte nejaký nápad a neviete ako začať, kľudne mi napíšte do našej uzavretej skupiny FB Podnikajme spoločne, a nabudúce sa možno pozrieme na váš biznis aj s návrhmi na ZLATOKOPKU.